بلاگ

بورس لوازم بیلیارد تهران

بورس لوازم بیلیارد تهران
5/5 - (2 امتیاز)

بیلیارد یک نوع  بازی بر پایه ضربه با چوب به توپ است، این بازی در فضای سرپوشیده و روی میزی مستطیل انجام می شود. بسیاری به دنبال خرید بورس لوازم بیلیارد در تهران هستند.

به طور کلی میدان منیریه تهران به عنوان بزرگترین مرکز خرید لوازم ورزشی از جمله بورس لوازم بیلیارد تهران شناخته می شود. فروشگاه تولیدی بیلیارد 9 نیز در همین مکان قرار دارد.

انواع میز در بورس لوازم بیلیارد تهران

بی شک مهمترین بخش در بازی بیلیارد، میز آن است. این میزها از لحاظ اندازه و مکانیزم عملکرد متفاوت هستند. در فروشگاه بیلیارد 9 شما می توانید میزهای زیر و البته مدل هایی دیگر را پیدا کنید:

  • میز بیلیارد 6 پایه رایلی
  • میز بیلیارد 7 فوت رایلی
  • میز بیلیارد 8 فوت پایه رایلی
  • میز بیلیارد 9 فوت پایه بیرمنگام
  • میز بیلیارد 9 فوت پایه رایلی
  • میز بیلیارد 9 فوت پایه منازچ
  • میز بیلیارد 9 فوت فندقی
  • میز بیلیارد 8 فوت 6 پایه بوفالو
  • پایه میز بیلیارد و اسنوکر

انواع میز در بورس لوازم بیلیارد تهران

چوب بیلیارد و لوازم جانبی آن

یکی دیگر از لوازم مهم در بازی بیلیارد، چوب آن است. اندازه دسته چوب بیلیارد (Cue stick) و قسمت بالایی منتهی به نوک چوب معادل ۲۹ اینچ است. قسمت میانی چوب بیلیارد اندازه‌های متفاوتی دارد و معادل ۵ اینچ است. همچنین وزن چوب‌ بیلیارد بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ گرم متغیر است؛ البته چوب‌هایی هم وجود دارند که خارج از اندازه استاندارد طراحی شده‌ باشند.

علاوه بر چوب بیلیارد، شما به گچ بیلیارد و همچنین سرچوب نیاز خواهید داشت که همگی در بورس لوازم بیلیارد تهران در دسترس هستند. در کنار این موارد استند چوبی و هچنین کیس چوب بیلیارد وجود دارد که به عنوان لوازم جانبی چوب بیلیارد شناخته می شوند.

قیمت چوب بیلیارد

در بازار بورس لوازم بیلیارد تهران عوامل متعددی بر قیمت چوب بیلیارد تاثیر می‌گذارند که مهم‌ترین آن نوسان قیمت ها است. در کنار آن، جنس چوب دیگر عامل تاثیرگذار بر قیمت چوب بیلیارد است. به عبارتی دیگر هرچه چوب و ابزارهای به کار رفته در ساخت این محصول مرغوب‌تر باشند، کالایی تولیدی قیمت بالاتری خواهد داشت.

این نکته را در نظر بگیرید که بازی بیلیارد یک سرگرمی لوکس و گران‌قیمت است و طبیعتاً چوب و هر اجزای دیگری از آن قیمت بالایی خواهند داشت.

چوب بیلیارد و لوازم جانبی آن

چوب رست و سررست برای بیلیارد

در اسنوکر و بیلیارد از چوب رست برای مواقع دشواری در دسترسی به توپ استفاده می شود. رست دارای یک سری است که این سر بر روی سر چوب بیلیارد قرار گرفته و نقش مچ دست شما در میانه میز را ایفا می کند.

اهمیت جنس چوب رست و همچنین کیفیت سری آن کم از اهمیت کیفیت در چوب بیلیارد ندارد. این مورد را نیز شما می توانید در بیلیارد 9 به عنوان بورس لوازم بیلیارد تهران تهیه کنید.

خرید روغن چوب بیلیارد

به منظور کارایی بهتر و ماندگاری بیشتر چوب لازم است که آن را پس از هر جلسه به خوبی روغن کاری کرده و سپس با دستمال یا حوله‌ی مخصوص پاک و تمیز کنید.

روغن‌کاری دقیق و به‌ موقع ضمن تمیزی از ایجاد ترک‌ های حاصل از سرد و گرم شدن جلوگیری می کند. شما می توانید انواع روغن و چسب بیلیارد را از بورس لوازم بیلیارد تهران تهیه کنید.

خرید شار بیلیارد

خرید شار بیلیارد

شار بیلیارد یا همان توپ بیلیارد یکی از اجزای اصلی این بازی به شمار می رود. این توپ‌ها دارای ابعادی کوچک با جنس سخت هستند که بسته به نوع بازی انتخاب می‌شوند. عوامل متعددی در دقت توپ بیلیارد تاثیرگذار هستند که می‌توان به سختی، ضریب اصطکاک و انعطاف‌پذیری آن اشاره کرد.

برای خرید توپ بیلیارد از بورس لوازم بیلیارد تهران این نکته را به یاد داشته باشید که این توپ ها در دو نوع استاندارد و آرامیت ساخته می ‌شوند که هرکدام بسته به ویژگی‌هایشان قیمت‌های متفاوتی دارند.

لوازم تزئینی بیلیارد

در کنار مواردی که نام برده شد، برخی دیگر از ابزارهای بیلیارد هستند که بیشتر جنبه تزئینی داشته و وجود آن ها چندان واجب نیست اما با این حال شما می توانید آن را در بورس لوازم بیلیارد تهران تهیه کنید.

از جمله این ابزارها می توان به اتوی ماهوت، لوز، دستکش بیلیارد، زیرسیگاری طرح توپ، ریل، برس، کاور و چرم روکش اشاره کرد.

نکته پایانی

در این نوشتار سعی شد در مورد بورس لوازم بیلیارد تهران صحبت کنیم. همانطور که گفته شد میدان منیریه تهران بورس لوازم ورزشی شناخته می شود و فروشگاه های بسیاری در آن قرار دارند که بیلیارد 9 یکی از آن ها است. شما نیازی نیست که حضوری به این فروشگاه مراجعه کنید بلکه می توانید با مراجعه به فروشگاه، آنلاین خرید کنید.

بیلیارد ۹ برترین تولید کننده میز های بیلیارد، اسنوکر، پینگ پنگ، فوتبال دستی، ایر هاکی همچنین تخته دارت های یونیکرن است. این تولید کننده افتخار این را دارد که بسیاری از محصولات جانبی بیلیارد و لوازم تزئینی در این حوزه را با بهترین کیفیت و جنس ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *