نمایش دادن همه 3 نتیجه

نمایش 9 24 36

اسنوکر یک بازی مسابقه‌ای سرگرم کننده مانند بیلیارد است که طرفداران زیادی دارد. میزهای اسنوکر همانند میز بیلیارد از یک صفحه مستطیل شکل تشکیل شده که برروی 6 پایه مستحکم شده است. بازیکنان به صورت تیمی یا انفرادی توپ‌های مخصوص را روی میز قرار می‌دهند و با نشانه‌گیری صحیح آن‌ها را داخل سوراخ‌های مشخص شده هدایت می‌کنند. هرچه نشانه‌گیری دقیق‌تر باشد بازیکن مورد نظر امتیاز بالاتری کسب می‌کند. این بازی علاقه‌مندان بسیاری از تمامی سنین دارد و هر شخصی متناسب با میزان بودجه و علاقه خود برای خرید میز اسنوکر و مابقی اجزا هزینه‌ای را متقبل می‌شود.

میز اسنوکر

بازی اسنوکر اولین بار در نیمه دوم قرن نوزدهم توسط نیروهای ارزتش بریتینا مستقر شده در کشو هندوستان ابداع شد. این بازی به عنوان یک سرگرمی نشانه‌گیری شناخته می‌شود. بازی برروی یک میز مستطیل شکل پوشانده شده با پارچه انجام می‌شود. در بازی، یکی از توپ‌ها سفید رنگ است که تحت عنوان توپ نشانه‌گیری شناخته می‌شود و سایر توپ‌های رنگی توسط توپ سفید مورد اصابت قرار می‌گیرند. هدف بازیکنان باید نشانه گیری توپ‌های رنگی توسط توپ سفید باشد به گونه‌ای که داخل سوراخ‌ها هدایت شوند.

اجزا و ویژگی‌های میز اسنوکر

میز اسنوکر همانند میز بیلیارد ویژگی‌هایی دارد که البته این دو شباهت بسیار زیادی در ساختار به یکدیگر دارند. برروی میز اسنوکر شش سوراخ در شش جهت قرار داده شده است که بازیکنان با وارد آوردن ضربه آن‌ها را به سمت سوراخ هدایت می‌کنند. هرچه تعداد توپ‌های وارد شده به سوراخ‌ها بیشتر باشند، بازیکن امتیاز بیشتری کسب می‌کند. لوازم جانبی میز اسنوکر شامل موارد زیر هستند:

گچ
چوب بازی اسنوکر
رست
مثلث
اکستنشن
مگنت

قیمت میز اسنوکر

میز اسنوکر از جمله کالاهای لوکس به شمار می‌رود که با برندها و در ابعاد و جنس‌های متفاوتی به بازار عرضه شده است. عوامل متعددی در قیمت میز اسنوکر تاثیرگذار هستند که برخی از آن‌ها شامل موارد زیر می‌باشند:

طراحی زیبا
جنس چوب
مرغوبیت پارچه
تجهیزات و جنس آن‌ها
رعایت استاندارهای ارگونومیک برای بازیکنان
به همین جهت خریدار باید استعلام قیمت از فروشندگان متعددی بگیرد تا بتواند کالایی متناسب با نیاز خود و با بهترین قیمت تهیه کند.

با توجه به این موضوع بسیاری از افراد سردرگم می‌شوند و در نهایت کالایی بی‌کیفیت و یا کالایی با قیمت بیش از حد استاندارد تهیه می‌کنند.

با توجه به موضوع مذکور ضروری است به فروشگاهی مراجعه شود که کاملا قابل اطمینان باشد. فروشگاه بیلیارد 9 ارائه دهنده خدمات فروش میز اسنوکر توانسته با ارائه برندهای معتبر، باکیفیت و با قیمت‌های متعارف به بازار سهم قابل توجهی از بازار کسب کند و به اعتبار خود بیفزاید.

خرید میز اسنوکر

همانطور که اشاره شد میز اسنوکر کالایی است که جهت سرگرمی مورد استفاده قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است که بسیاری از افراد صرفا به دلیل نمادی از زیبایی و لوکس بودن نسبت به خرید میز اسنوکر اقدام می‌کنند و بسیاری اوقات مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.

خرید میز اسنوکر باید از فروشگاه‌های معتبری صورت گیرد که با بهره‌گیری از پشتیبانان حاذق مشاوره‌های لازم را به کاربران جهت تهیه کالای مناسب ارائه می‌دهند و بهترین کالا با بالاترین کیفیت و قیمتی مصوب تحویل خریداران می‌گردد.

خرید میز اسنوکر حرفه‌ای

کاربران زمانی که می‌خواهند نسبت به خرید میز اسنوکر حرفه‌ای اقدام کانند باید برخی فاکتورها را مد نظر داشته باشند. میز اسنوکر حرفه‌ای ابعادی معادل 365*183 سانتی‌متر دارد که با یک صفحه بازی مستطیل شکل با ایعاد 356.9*177.8 سانتی‌متر پوشیده شده است. ارتفاع میز اسنوکر از زمین تا بالای کوسن‌های میز معادل 86.4 سانتی‌متر است. میز اسنوکر باید دارای شش پاکت باشد که یکی در هر گوشه میز و دو تای دیگر در اضلاع بزرگ آن قرار می‌گیرند. میز اسنوکر معمولا بزرگترین ابعاد را دارد و در سالن‌های بزرگ یا باشگاه‌های خصوصی جای می‌گیرد.

کاربران می‌توان با مراجعه به فروشگاه بیلیارد9 پس از مشاوره با کارشناسان حرفه‌ای نسبت به خرید میز اسنوکر حرفه‌ای مورد نظرشان اقدام کنند.

مرکز فروش میز اسنوکر در تهران

مراکز متعدد ارائه دهنده کالاهای ورزشی نسبت به فروش میز اسنوکر اقدام می‌کنند منتها همه آن‌ها نتوانسته‌اند موفق عمل کنند. عواملی همچون ارائه کالای باکیفیت، تامین برند معتبر و قیمت گذاری مناسب در ایجاد اطمینان بسیار موثرند.

فروشگاه بیلیارد 9 توانسته با فروش میز اسنوکر استاندارد از برندهای معتبر همچون برند استار (Star) نظر بسیاری از کاربران را جلب کند. قیمت مناسب و کیفیت بالای اجناس به کار رفته در سخت میز اسنوکر از جمله مواردی بوده‌اند که باعث محبوبیت این برند توسط خریداران شده‌اند.

فروش میز اسنوکر

برند استار از جمله تولید کنندگان محبوب میز اسنوکر بوده است که با تولید کالاهای محبوب توانسته جایگاهی در بازار لوازم خانگی، باشگاهی و حتی مسابقات به خود اختصاص دهد. نمایندگان متعددی میز اسنوکر برند استار (Star) را ارائه می‌دهند که فروشگاه بیلیارد 9 توانسته با تامین و عرضه به موقع کالا حسن نیت خود را در فروش میز اسنوکر مرغوب به کاربران برساند.